Dilluns, 28 Maig 2018 12:27

Devolució llibres programa de reutilització

L'alumnat de 1r, 2n i 3r d'ESO que està adherit al programa de reutilització de llibres ha rebut, juntament amb el sobre de matrícula, un escrit recordant l'organització, el llistat de llibres per cursos i la cita (dia i hora) que s'han de retornar els llibres al centre.

L'alumnat de 4t d'ESO breument també rebrà aquesta informació.

S'ha adjuntat al final d'aquest article el document perquè hi ha un error en els llibres de 2n i 3r d'ESO en els llibres de música i alemany. Disculpau les molèsties.

Aprofitam també per adjuntar el calendari de devolució per si qualque família ha perdut el paper on s'indicava la cita.

Es molt important acudir a la cita i hora concertada. Si no és possible, intentau que hi vagi un familiar o un amic. Si això tampoc és possible contactau per telèfon al 971140979 o al correu Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Llegir 54 vegades Darrera modificació el Dilluns, 28 Maig 2018 12:54