Dimecres, 15 Març 2017 08:27

BASES III CONCURS LITERARI - TOTS ELS CURSOS

El consell escolar de l’IES Santa Maria convoca el III PREMI SANT JORDI, d’acord amb les bases següents:

1. Podran presentar-s’hi tots els alumnes matriculats al centre.

2. S’estableixen les següents modalitats:

• Poesia

• Prosa

3. El primer premi de cada una de les categories el patrocina La Caixa.

El segon premi consisteix en un val bescanviable a diversos establiments del poble.

A més a més, tots els participants tendran un obsequi de part de l'Ajuntament de Santa Maria.

4. Per a l’adjudicació dels premis s’estableixen dues categories:

Categoria A: 1r i 2n d’ESO
Categoria B: 3r i 4t d'ESO

5. Per a les composicions poètiques s’estableix una extensió màxima de 100 versos i una extensió mínima de 12.

6. Per a la prosa, l’extensió serà entre 2 i 5 folis aproximadament.

7. El tema serà lliure en totes les modalitats.

8. En els treballs es valorarà tant la qualitat artística i literària com la correcció lingüística.

9. Les obres han de ser escrites en llengua catalana i cal que siguin originals i inèdites.

10. Els treballs s’hauran de presentar a Consergeria del centre, dins un sobre gran, amb un sobre petit adjunt que contingui les dades personals del participant (nom complet, DNI, nombre de mòbil, curs i grup on està matriculat); i a fora el pseudònim, el títol del treball, la categoria i la modalitat a la qual opta.

11. A part de l'original, dins el sobre, s'hi han d'incloure tres còpies del treball en paper.

12. Les obres hauran de presentar-se en folis DIN A4, a doble espai i per una sola cara, en tipus Verdana, Arial o Time, de cos 12.

13. La data límit per lliurar els treballs serà dilluns dia 10 D'ABRIL.

14. Un jurat format per tres persones seleccionarà les obres guanyadores.

15. El lliurament de premis serà la setmana després del dia de Sant Jordi.

16. Seran patrocinadors d'aquest concurs:

CaixaBank logo color RGB horizontal 72dpi fondo blanco

• Ajuntament de Santa Maria del Camí