Dimecres, 15 Març 2017 08:19

BASES DEL III CONCURS DE DIBUIX - 3r D'ESO

El consell escolar de l'IES Santa Maria convoca el III PREMI DE DIBUIX SANT JORDI, d'acord amb les bases següents:

1. Podran presentar-s'hi tots els alumnes matriculats a 3r ESO al centre.

2. El dibuix guanyador serà publicat com a portada de l'agenda del curs 2017-2018, encarregada per l'AMIPA de l'IES. A més, percebrà un premi.

El primer premi el patrocina La Caixa.

El segon premi consisteix en un val bescanviable a diversos establiments del poble.

3. La tècnica i la temàtica són lliures. Dibuix, fotografia, collage...

4. La portada ha d'estar composta per imatge i text, essent el text el següent:

"IES Santa Maria", "Curs 2017-2018".

5. El treballs s'han de fer en làmina de dibuix format A4 i la composició ha de tenir orientació vertical.

6. Es valorarà tant la qualitat artística i la tècnica com l'originalitat dels treballs presentats. Els treballs han de ser originals i inèdits.

7. Els treballs s'hauran de presentar a Consergeria del centre, dins un sobre gran i amb un sobre petit adjunt que contingui les dades personals del participant (Nom complet, DNI, nombre de mòbil, curs i grup on està matriculat). A fora de cada un dels dos sobres, hi

apareixerà el pseudònim i el títol del treball i la modalitat (Dibuix).

8. La data límit per lliurar els treballs serà el dia 5 d'abril.

9. Les obres s'exposaran els dies 7, 10, 11 i 12 d'abril al passadís del centre.

10. La selecció de l'obra guanyadora seguirà aquest sistema: un jurat seleccionarà les millors obres (el nombre, pendent de determinar) i, a continuació, el personal docent i no docent i els alumnes de 4t, 2n i 1r podran seleccionar en una votació anònima la seva obra preferida.

11. El lliurament de premis serà la setmana després del dia de Sant Jordi.

12. Seran patrocinadors d'aquest concurs:

CaixaBank logo color RGB horizontal 72dpi fondo blanco

Ajuntament de Santa Maria del Camí