Dimecres, 22 Febrer 2017 20:53

RUETA

Demà, a partir de les 11.15, l'institut de Santa Maria sortirà al carrer a fer rueta.

El 20 de gener de 2014, després de molts d'anys de lluita, les famílies santamarieres i taujanes aconseguiren un institut propi. Per aquest motiu, per febrer de 2014, vàrem sortir al carrer a celebrar-ho. Pensam que és una data que no s'ha d'oblidar, i cada any continuam sortint al carrer el dijous llarder, en agraïment a la lluita d'aquestes famílies i a l'esforç d'aquests alumnes perquè aquest institut fos una realitat.

La lluita no ha acabat, ni acabarà, fins que no inaugurem l'edifici, el nostre.

A més a més, es tracta d'una activitat conjunta amb l'escoleta Es pi gros, i amb el CEIP Melcior Rosselló i Simonet.

Com cada any, l'AMIPA ens convida a berenar de coques.

I els alumnes de 4t, per recaptar doblers per al viatge d'estudis, torraran llonganissa i pa.

A més a més, enguany ens alegrarà la rua la batucada d'alumnes de 4t ESO de l'IES Binissalem.

Com podeu veure, tendrem un dia ben rodó, i després ens esperen uns quants dies de descans per recarregar piles per poder enfrontar el final de trimestre.

Gràcies a tots (alumnes, famílies, docents, amipa, ceip, escoleta, policia local, veïns) per la vostra col·laboració i paciència.

L'equip directiu

Llegir 141 vegades Darrera modificació el Dimecres, 22 Febrer 2017 21:36